Bagage gearriveerd! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anke - WaarBenJij.nu Bagage gearriveerd! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Anke - WaarBenJij.nu

Bagage gearriveerd!

Door: anke&daniel

Blijf op de hoogte en volg Anke

22 Oktober 2008 | Ecuador, Quito

Jaaaa, onze bagage is eindelijk in ons bezit!
We kregen een telefoontje in het hostal dat de bagage afgeleverd zou worden.
En toen... kwam er 1 tas, die niet van ons was... maar van het andere meisje, die ook haar tas kwijt was.
Maar gelukkig kwam de ´postbode´ een half uur later terug en ruilde de tassen om. En zijn we nu dus heeeeel gelukkig met onze eigen backpacks!!!
Dus morgen vertrekken we met een gerust hart en zwemkleding naar de Galapagos-eilanden!!!
De aankomende 4 dagen is er een radio-stilte. Geen mogelijkheid tot internet op een boot, waar nog 10 andere mensen op zitten.
Dus na zondag volgt er meer!

Gegroet,
Daniel&Anke

• 23 Oktober 2008 - 12:04

Melvin:

Hoi Daan en Anke, wat fijn voor jullie dat jullie de backpaks terug hebben. Zal jullie zekers gaan volgen. Veel plezier en geniet ze! Groetjes Melvin

• 24 Oktober 2008 - 06:47

Jacob En HW:

Hey globetrotters, Goed om te lezen dat jullie bagage terecht is, al dan niet met een omweg. Geniet van de cruise.

Jacob en HW

• 24 Oktober 2008 - 08:31

Reinie:

hoi Anke
    fijn dat je backpaks terug hebben. veel plezier en tot de volgende keer
    gr Reinie

• 26 Oktober 2008 - 21:42

Godfried:

Hey Anke!

Heel blij te lezen dat jullie bagage weer terecht is en dat je daarmee weer verder kunt.

Wellicht geen ontvangst op de boot, maar ik zal je zo een SMSje sturen, ben wel benieuwd wanneer die bij je aankomt *LOL*.

Heel veel plezier en geniet er lekker van.

Je broertje

• 27 Oktober 2008 - 10:41

Melvin:

Hoi Daan hierbij het wedstrijd verslag van Hearcles!! groet melvin

Heracles heeft geen kind aan ADO
    Bron: HAFC.nl

Heracles heeft vanavond de derde overwinning van het seizoen geboekt. In een sfeervol Polman Stadion werd de eindstand bepaald op 3-1. Voor Heracles scoorden Everton (twee keer) en Hagenaar Ricky van den Bergh.

De wedstrijd begon voorzichtig, maar de toon werd gezet door Heracles, dat ADO op eigen helft vast probeerde te zetten. De Hagenaars hielden dit 15 minuten vol, maar bij de eerste de beste kans dat de Heraclieden kregen, was het meteen raak. (1-0) Willy Overtoom wist een voorzet van Ricky van den Bergh door te koppen op Everton, die de bal simpel kon intikken. Niet lang daarna kreeg de man van de voorzet zelf een riante mogelijkheid om de score te verdubbelen. Helaas wist Van den Bergh de voorzet vanaf rechts niet tussen de palen te krijgen. Van den Bergh, die zeer sterk speelde, wist ondanks zijn gemiste kans, wel de tweede goal voor te bereiden. Een goede steekpass op Everton, bracht de Braziliaan in staat om de keeper voor de tweede keer te passeren. Een minpunt van de eerste helft was het wegvallen van Karim Bridji, die noodgedwongen de wedstrijd moest verlaten met een blessure. De Tsjech Bajer liet echter zien, een goede stand-in te zijn.

Na het begin van de tweede helft veranderde het beeld niet. Het publiek bleef maar tekeergaan en werd in de 65ste minuut op hun wenken bediend door Ricky van de Bergh, die na goed voorbereidend werk van zijn maatje Everton de 3-0 scoorde. Dat uiteindelijk de 3-1 viel, zei uiteindelijk niets over de krachtsverhoudingen van vanavond. Heracles was veel te sterk voor het tegenvallende ADO den Haag. Het publiek heeft in ieder geval weer genoten. Zelfs de wave ontbrak niet, die door het hele stadion golfde.

• 27 Oktober 2008 - 12:42

Roland:

Wat een toestand maar gelukkig goed afgelopen. Smeren maar met de zonnebrand op de Galapalos...Groet Roland